duminică, 29 iulie 2012

Geanta handmade brodata pentru Miruna

Nici nu am apucat s-o trimit pe prima geanta ca am si primit comanda de a doua, identica! Am mai avut material de una si am trecut la treaba, nu sunt ele identice dar tocmai asta-i frumusetea lucrului de mana! De fapt geanta este pentru colega Mirunei care pe 6.06. isi serbeaza ziua de nastere, exact ca si fi-miu mic!!! S-o porti cu placere este facuta cu drag! Material folosit: bumbac pentru exterior, este brodata cu masina de cusut liniara si ata speciala de brodat de la Magda pana sa iau de la ea foloseam ata normala de cusut, dar nu se compara, altfel luceste ata asta de brodat, eu una sunt foarte incantata de ea si mi-am luat toate culorile!!!



si portfardul:


Pret 60 de lei - nu mai este disponibila

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu